9 سال
سابقه فعالیت آنلاین
500
نمونه کار طراحی لوگو
09196701234
شماره تماس

استفاده از فضای منفی در طراحی لوگو

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ذهن انسان به صورتی است که وقتی فضای بین دو المان خالی باشد سعی در پرکردن آن می کند یعنی اگر ذهن باهوشی داشته باشید می توانید از فضای خالی بین دو شکل شکل دیگری بیرون آورید البته این به نوع طراحی جسم های خارجی دارد ، از این موضوع در طراحی لوگو هم استفاده می کنند که می تواند جالب باشد فضای خالی در طراحی لوگو باعث می شود که ذهن بیننده به کار بیفتد و همین مسئله باعث خواهد شد تا لوگو به ذهن سپرده شود اصولا از فضای خالی شکلی تداعی می شود که در فعالیت شخص و یا شرکت در اولویت دوم باشد و اولویت اول را تصاویر خارجی تشکیل خواهند داد چراکه اگر بیننده قادر به تشخیص آن نباشد از روی لوگو بتواند به موضوع فعالیت شرکت پی ببرد  در زیر به چند نمونه از طراحی لوگو و آرم هایی که با فضای منفی طراحی شده اند اشاره می شود

0919-670-1234
خیابان ولی عصر - نرسیده به میدان ونک - نبش خیابان دهم - ساختمان همت - واحد 5 پلاک 9
Email: Info@logoonline.ir



لوگو آنلاین اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی طراحی لوگو اینک در آستانه هشتمین سال فعالیت خود قرار دارد در طول این هشت سال که به صورت آنلاین در خدمت مردم عزیز بوده ایم توانسته ایم بیش از 500 طراحی لوگو برای اشخاص ، شرکت ها ادارات ، موسسه ها و ... از سراسر ایران انجام دهیم این موفقییت را مدیون اعتماد شما عزیزان به ما می دانیم
© Copyright 2025 logoonline. All Rights Reserved.

Search