9 سال
سابقه فعالیت آنلاین
500
نمونه کار طراحی لوگو
09196701234
شماره تماس
ذهن انسان به صورتی است که وقتی فضای بین دو المان خالی باشد سعی در پرکردن آن می کند یعنی اگر ذهن باهوشی داشته باشید می توانید از فضای خالی بین دو شکل شکل دیگری بیرون آورید البته این به نوع طراحی جسم های خارجی دارد ، از این موضوع در طراحی لوگو هم استفاده می کنند که می تواند جالب باشد فضای خالی در طراحی لوگو باعث می شود که ذهن بیننده به کار بیفتد و همین مسئله باعث خواهد شد تا لوگو به ذهن سپرده شود اصولا از فضای خالی شکلی تداعی می شود که در فعالیت شخص و یا شرکت در اولویت دوم باشد و اولویت اول را تصاویر خارجی تشکیل خواهند داد چراکه اگر بیننده قادر به تشخیص آن نباشد از روی لوگو بتواند به موضوع فعالیت شرکت پی ببرد در زیر به چند نمونه از طراحی لوگو و آرم هایی که با فضای منفی طراحی شده اند اشاره می شود