سوال دارید از ما بپرسید کیلیک کنید
9 سال
سابقه فعالیت آنلاین
500
نمونه کار طراحی لوگو
09196701234
شماره تماس

تاثیر لوگو و انواع طراحی لوگو

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
از نظر ايده آل ، لوگو مشتريان احتمالي شما را افزايش داده و باعث مي شود تأثير بسزايي در اولين تجربه افراد نسبت به تجارت شما بوجود آيد.  يک لوگو خوب مي تواند باعث تعهد مشتريان به تجارت شده، هويت خوبي براي برند ايجاد کرده و تصويري حرفه اي از شرکت شما ايجاد کند. لوگو نماينده تصويري از هر چيزي است که شرکت شما به آن باور داشته و از آن پيروي مي کند. براي مثال به لوگوي مک دونالد يا علامت تيک  نايک نگاه کنيد که دو مثال از شگفت انگيز ترين لوگوها بوده و خصوصيات اين شرکت را منتقل مي کنند.

 اما بسياري از شرکت ها امروزه نيز اين بخش مهم از شروع تجارت را ناديده مي گيرند. شما مي توانيد با يک لوگوي عالي سريعا به مشتريان احتمالي خود نشان دهيد که توانايي خدمات رساني بهينه به آنها داريد!

انواع لوگو

لوگو ها را مي توان در سه طبقه کلي دسته بندي کرد.  لوگوهاي مبتني بر فونت که در آنها مدل فونت عوض مي شود.  براي مثال لوگوهاي IBM، مايکروسافت و سوني همان فونت هايي هستند که شيپ و استايل متفاوت دارند که باعث تمايز پيدا کردن آنها مي شود.
دومين دسته لوگوهايي هستند که با استفاده از کلمات و عکس نشان مي دهند شرکت چه فعاليت هايي دارند. براي مثال وقتي يک شرکت خدمات خانه از يک قلم موي رنگ در کنار اسم شرکت استفاده مي کند.

 و در آخر دسته جديد سمبول هاي تصويري انتزاعي مانند علامت تيک نايک است که به برند اين شرکت تبديل شده است. اين نوع سمبل ها در اصل معنايي ندارد اما بعد از توضيح داده شدن،  با معناي خاص لوگو برند آشنا مي شوند. تحقيقات نشان داده است که اين نوع لوگوها بعد از تثبيت مکان خود تأثير بيشتري بر مشتريان احتمالي داشته و باعث تعهد بيشتر نسبت به برند مي شود. اما ايجاد کردن چنين تصوير و ارتباط ذهني به هزينه و زمان زيادي لازم دارد.  علامت تيک نايک نيز در اصل معناي خاصي نداشته اما اين شرکت سال هاي زيادي تلاش کرده است تا بتواند اين لوگو را به نشانه اي از هويت زندگي ورزشکارانه تبديل کند. تجارت هاي در حال رشد اکثر اوقات توانايي هزينه کردن ميليون ها دلار و سال ها وقت براي ايجاد چنين ارتباط ذهني ندارند.  بنابراين لوگويي که مي تواند به وضوح ارزش ها و فعاليت هاي شرکت شما را نشان دهد مي تواند گزينه مناسب تري براي اين نوع تجارت ها باشد. بسياري از متخصصين طراحي لوگو بيان کرده است که حتي  لوگوي نوشته شده و مبتني بر فونت از شرکت نيز مي تواند بيش از حد ژنريک باشد.  او باور دارد که مشتريان بايد بتوانند با نگاه کردن به لوگوي شما مشخص کنند شما چه فعاليتي انجام مي دهيد.
شروع به کاري طراحي لوگو

قبل از اينکه شروع به کشيدن لوگوي خود کنيد بايد اول پيامي که مي خواهيد به ديگران منتقل کرده را بررسي کنيد. سعي کنيد پيام خود را در يک جمله نوشت و ببينيد که آيا اين پيام به شما در رسيدن به اهداف کمک مي کند يا خير.  توجه داشته باشيد که بعد از نوشتن اين جمله بايد به آن تعهد داشته و در تمام مراحل ساخت لوگو از اين جمله پيروي کنيد. البته اين کار به سادگي نمي تواند براي شروع کار شما کافي باشد. شما مي توانيد از تاکتيک و روش هاي زير در زمان ساخت لوگوي خود استفاده کنيد.
0919-670-1234
خیابان ولی عصر - نرسیده به میدان ونک - نبش خیابان دهم - ساختمان همت - واحد 5 پلاک 9
Email: Info@logoonline.ir



لوگو آنلاین اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی طراحی لوگو اینک در آستانه هشتمین سال فعالیت خود قرار دارد در طول این هشت سال که به صورت آنلاین در خدمت مردم عزیز بوده ایم توانسته ایم بیش از 500 طراحی لوگو برای اشخاص ، شرکت ها ادارات ، موسسه ها و ... از سراسر ایران انجام دهیم این موفقییت را مدیون اعتماد شما عزیزان به ما می دانیم
© Copyright 2019 logoonline. All Rights Reserved.

Search